13 listopada 2014

Walking In Bergamo

W tym roku na urlop, jak to mamy w zwyczaju, pojechaliśmy w październiku. Po ubiegłorocznej podróży na Sycylię (pisałam o tym tututu i tu) wybór znowu padł na Włochy.
Bardzo nam się spodobały włoskie klimaty, a ponieważ dopiero odkrywamy dla siebie ten piękny kraj, tym razem wybraliśmy północ. Ze względu na powiększający się brzuszek, nie chcieliśmy południowego prażącego słońca, morza i piasku. Postawiliśmy na długie spacery w klimatycznych miasteczkach.
Miejscem docelowym było Bergamo, ale zwiedziliśmy również Mediolan i Weronę. Dziś chciałam zabrać Was na jesienny spacer po tym pierwszym niezwykle malowniczym mieście. Pogoda dopisywała, a my chłonęliśmy klimat Bergamo i popijaliśmy włoską kawę, nieśpiesznie spacerując wąskimi uliczkami. Nie muszę chyba wspominać, jak bardzo nam się spodobało ;)
Mam nadzieję, że zdjęcia oddają ten klimat!









2 komentarze:

  1. Czy zdjęcia oddają "ten" klimat ? zdecydowanie tak ! Marzy mi się podróż do Włoch, długie spacery i odkrywanie magicznych miejsc. To jeszcze sfera marzeń, ale w końcu marzenia są właśnie po to,żeby je spełniać ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że oddają :) Zdecydowanie masz rację z tym spełnianiem marzeń, na pewno uda Ci się odwiedzić Włochy! Sama byłam we Włoszech dopiero drugi raz, ale wiem, że jeszcze tam wrócę. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...