29 listopada 2014

DIY Cloud Mobile For Nursery


Wszelkiego rodzaju chmurki są bardzo popularnym motywem w pokoju dziecięcy. Kształt chmurki mają poduszki, półeczki i mobile nad łóżeczko, "chmurkowy" wzór często mają ochraniacze i pościel. Przyznacie, że dla dla pokoju malucha to uroczy motyw :)

Zainspirowana karuzelami i mobilami w kształcie chmurki, postanowiłam stworzyć pierwszy  projekt DIY do pokoju mojej B. (w kolejce czekają już kolejne - wkrótce pokażę je na blogu, zaglądajcie!) Wykonanie nie stwarza problemu nawet takiemu laikowi w szyciu jak ja. A wybierając materiały zgodnie z moimi preferencjami, mogłam być pewna, że dekoracja ta idealnie skomponuje się z wnętrzem.

Krótka instrukcja obrazkowa ;)

1. Potrzebne będą: - szablon chmurki i kropelek
- materiał
- nożyczki
- igła i nić
- bawełniana tasiemka
- wypełnienie do chmurki (u mnie dobrze sprawdziła się watolina)

2. Swój szablon narysowałam odręcznie, ale można też wydrukować z internetu)
3. Dwie warstwy materiału składamy prawą stroną do środka i, używając szpilek, przypinamy szablon.
4. Wycinamy kształty.
5. Ostatni etap jest najbardziej czasochłonny. Zszywamy chmurkę i kropelki, wypełniając je watoliną. Przy pomocy tasiemki montujemy kropelki do chmurki.

Voila! Tak chmurka prezentuje się w kąciku małej B. :)



Poduszka z jelonkiem z powyższego zdjęcia to również mój projekt z ubiegłego roku. Jeśli chcielibyście zrobić sobie taką, koniecznie zajrzycie do tutorialu!

Udanego weekendu Wam życzę!

4 komentarze:

  1. Super, pięknie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Jak szyła Pani chmurki? Od wewnętrznej strony wywijając na prawą? Zszyłam tak i nie mam pojęcia jak po wypełnieniu teraz zakończyć, aby to estetycznie wyglądało. Mogę liczyć na jakąś radę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szyłam od wewnątrz, zostawiając na dole otwór na wypełnienie, i ten ostatni odcinek zszyłam na zewnątrz, wszywając tasiemki z kropelkami.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...