5 października 2014

DIY Spice Jar Labels

Od dłuższego czasu miałam w planach projekt DIY, który wreszcie udało mi się zrealizować :) Nie wymaga dużego nakładu czasu ani pieniędzy, a przy tym pomaga uporządkować co nieco w kuchni ;)


Mowa o pojemnikach na przyprawy. Do niedawna korzystałam ze sklepowych torebek, ale nie było to wygodne, a przyprawy szybko traciły swój aromat.

Ponieważ lubię gotować i używam sporej ilości przypraw, potrzebowałam dużej ilości niedrogich pojemników na przyprawy. Z pomocą jak zwykle przyszła niezawodna IKEA, kupiłam pięć opakowań tych pojemniczków. Podstawowe zakupy zrobione. Poza pojemnikami będą potrzebne arkusze białego papieru samoprzylepnego i drukarka.


Etykiety na przyprawy wyszukałam w internecie. Wystarczyło ściągnąć plik, wpisać swoje nazwy i wydrukować go na papierze samoprzylepnym. Prawdziwą kopalnią darmowych etykiet jest Pinterest, wystarczy wpisać coś w rodzaju "free printable", "spice labels". Wybór jest ogromny. Zdecydowałam na czarne etykiety imitujące napisy na tablicy kredowej.


A tak prezentują się pojemniczki po wycięciu i naklejeniu wydrukowanych etykiet.


Szybko, tanio i przyjemnie :) Teraz korzystanie z przypraw jest o wiele dogodniejszy, gdy pod ręką ma się półeczki z dobrze oznakowanymi pojemnikami. Zachęcam do poszukania etykiet pasujących stylem i kolorem do Waszej kuchni, możliwości jest naprawdę wiele!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...