6 lutego 2015

Childrens Books

Już dawno zabierałam się za napisanie tego posta.
Bez książek nie wyobrażam sobie dzieciństwa. Pamiętam wspólne czytanie książek z mamą i chcę,  by takie wspomnienia miała też nasza córka. Sama bardzo lubię kupować książki i wolę mieć swoje, niż pożyczać, dlatego dla mojej córeczki mam już sporą listę pięknie wydanych i wartościowych książek, które powoli z pewnością będą zapełniać nasze półki.

Dlatego chciałam się podzielić przynajmniej częścią z nich z Wami. Książka to świetny pomysł na prezent i może kiedyś skorzystacie z poniższych podpowiedzi, by sprawić komuś masę radości. Nie ma tu podziału na wiek. Na liście znalazły się książki zarówno dla mniejszych, jak i dla większych dzieci. Najważniejsze, że wszystkie są przepiękne i dostępne na polskim rynku wydawniczym.

1. Mapy, Aleksandra Mizielińska, Daniel Mizieliński, wyd. Dwie Siostry.
2. Proszę mnie przytulić, Przemysław Wechterowicz, Emilia Dziubak, wyd. Ezop.
3. Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham, Sam McBratney, wyd. Egmont.
4. Pierwsze urodziny prosiaczka, Ola Woldańska, wyd. Czerwony Konik.
5. Książka z dziurą, Hervet Tullet, wyd. Egmont.
6. Noc bez księżyca, Gefen Shira, Etgar Keret, wyd. Foksal. 
7. Bardzo głodna gąsienica, Eric Carle, wyd. tatarak.
8. Lato Stiny, Lena Anderson, wyd. Zakamarki.
9. Anatomia farmy, Julia Rothman, wyd. Entliczek.
10. Oto jest Paryż, Miroslav Sasek, wyd. Dwie Siostry.
11. Robimisie, Agata Królak, wyd. Dwie Siostry.
12. 8+2 i domek w lesie, Anne-Cath Vestly, wyd. Dwie Siostry.
13. Pan Maluśkiewicz, Julian Tuwin, wyd. Dwie Siostry.
14. Naciśnij mnie, Herve Tullet, wyd. Babaryba.
15. Pinokio, Manuela Adreani, wyd. Olesiejuk Sp. z o.o.
16. Baranek Bronek, Rob Scotton, wyd. Vesper.

Wszystkie te książki w atrakcyjnych cenach można znaleźć w księgarni Bonito.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...