6 listopada 2014

Pudełka z Pepco i tekstylia do pokoju dziecięcego

Dziś chciałam Wam pokazać, jakie fajne pudełka udało mi się upolować w Pepco. Do bólu przypominają pierwowzór - oryginalne ręcznie robione pudełka skandynawskiej firmy House Doctor pojawiające na wielu blogach wnętrzarskich. Jednak jest pewna istotna różnica - koszt pudełek z Pepco to 10-20 zł w zależności od ich wielkości :) Są porządnie wykonane i moim zdaniem pięknie się prezentują. Co o nich sądzicie?



Przy okazji chciałam pokazać materiały, które kupiłam do pokoju bejbika. Ma powstać z nich pościel i kilka dodatków. Kupowałam przez internet, ale jestem zadowolona zarówno ze wzorów, jak i jakości tkanin - są wykonane ze 100% bawełny.


2 komentarze:

  1. Cudne to pudełko :) muszę chyba wybrać się do Pepco :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, koniecznie musisz się tam przejść! Mnie wpadło w oko kilka innych rzeczy, więc pewnie wrócę do Pepco niebawem ;) Miłego dnia!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...