2 kwietnia 2014

DIY Handwritten Poster

Co jakiś czas zainspirowana projektami DIY próbuję wykonać je w domu i znaleźć dla nich odpowiednie miejsce w moim mieszkaniu. Tym razem chciałam podzielić się pięknym moim zdaniem projektem, który świetnie pasuje do wielu wnętrz. Pomysł bazuje na wykonaniu tekstu odręcznym pismem świetnie wyglądającym na dużych powierzchniach - całych ścianach, fragmentach ścian lub dużych płótnach. Spójrzcie na zdjęcia, które mnie zainspirowały.


 source: A Beautiful Mess

source: Elise Blaha



source: Elise Blaha

Treść oczywiście może być dowolna - poszczególne słowa, cytaty czy całe teksty. Mnie najbardziej spodobał się pomysł umieszczenia na płótnie tekstu piosenki.

Do wykonania projektu potrzebowałam następujących materiałów: sporych rozmiarów blejtram (w moim przypadku 50x50 cm), ołówek, biała i czarna farba akrylowa oraz cienki pędzel. Na powierzchnię płótna naniosłam warstwę białej farby i pozostawiłam do całkowitego wyschnięcia. Następnie ołówkiem napisałam tekst piosenki - wybrałam moją ulubioną piosenkę Norah Jones "Come Away With Me". Następnie przy pomocy pędzla czarną farbę obrysowałam litery - tę czynność powtórzyłam dwa razy, by uzyskać mocne kryjące pismo. A tak wygląda końcowy efekt:


Powiem szczerze, że jestem zadowolona z efektu końcowego. A Wam jak się podoba? Gdzie byście umieścili takie płótno w swoim mieszkaniu? Moje wędrowało z pokoju do pokoju, by ostatecznie zawisnąć w sypialni nad łóżkiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...