9 grudnia 2013

DIY candle holder




Świece są nieodłączną częścią zimowego klimatu i świąt, zimą częściej sięgamy po świece, by otoczyć się ciepłem i dodać wnętrzom przytulności. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was kolejny kurs DIY! 

Zainspirowałam się tak popularnymi ostatnio i widywanymi na skandynawskich blogach wnętrzarskich świecznikami ze szklanym pojemnikiem. Bardzo mi się podobają, ale cena sięgającą 100 zł skutecznie zniechęciła mnie do zakupu i zmotywowała do poszukania tańszego rozwiązania. W taki sposób powstał własnoręcznie wykonany świecznik :) Zapraszam na kurs!








A już jutro zapraszam na kolejną dawkę świątecznych inspiracji!
* O tym, jak samodzielnie wykonać poduszki, które widzicie w tle na pierwszym zdjęciu, pisałam TU

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...