22 listopada 2013

DIY interior decorations

Kiedyś wspominałam już o mojej miłości do kontrastowego połączenia bieli i czerni. Bardzo efektownie kolory te wyglądają w dodatkach, uzupełniając wnętrza i nadając im charakteru. Jednym ze sposobów na ożywienie mieszkania są plakaty i grafiki, na których mogą się pojawić zwierzęta, litery, sentencje lub inne  dowolne elementy.



source: Dobre projekty

source: Dobre projekty



Podoba Wam się pomysł na takie dekoracje? Mnie szczególnie przypadły do gustu plakaty zawierające sentencje, cytaty czy motta. Mam kilka takich w domu, często je zmieniam i tworzę nowe. Stanowią one nie tylko element dekoracyjny, ale również motywują mnie na co dzień. Taką grafikę możemy sami z łatwością przygotować w programie Word, wydrukować na zwykłym papierze i oprawić w ramkę, zaoszczędzając przy tym kilkadziesiąt złotych. Poza tym, będziemy mieć pewność, że jest to pojedynczy wyjątkowy egzemplarz, którego nie zobaczymy w mieszkaniu sąsiada :) Poniżej przedstawiam mój pomysł na dekorację, której centralnym elementem jest plakat z sentencją. Co o nim sądzicie? Widzielibyście takie plakaty w swoim domu? Jakie sentencje czy grafiki chcielibyście na nich zamieścić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...