22 grudnia 2014

DIY Christmas Tree Ornaments

Macie już przystrojoną choinkę? Czy czekacie na Wigilię?
Różne są tradycje związane z ubieraniem drzewka. U mnie choinka stoi od weekendu, wprowadza świąteczny klimat i cieszy oko, bo jest dokładnie taka, jak sobie wymyśliłam.

W tym roku postawiłam na białe dekoracje choinkowe, które świetnie, moim zdaniem, wyglądają na tle zieleni igieł. Zresztą wszystkie tegoroczne dekoracje w moim domu bazują na kolorystyce szary - biały - czarny (123) - dobrze się z nią czuję i wiem, że jest
"po mojemu" :)

Ozdoby choinkowe zrobiłam w tym roku sama. Zainspirowałam się pięknymi zawieszkami z cudownego i inspirującego magazynu Ilobahie (jeśli jeszcze go nie widzieliście, koniecznie nadróbcie zaległości!) i postanowiłam zrobić takie same :)

Trochę czasu spędziłam wycinając kształty, ale z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona!
 Nie będę więcej się rozpisywać, niech zdjęcia mówią same za siebie ;)




Takie zawieszki mogą być nie tylko piękną dekoracją na Waszym drzewku, mogą stanowić ciekawy i, co najważniejsze, oryginalny prezent z duszą. Wystarczy zapakować całość w piękne pudełko i dołączyć sznurek do samodzielnego montowania zawieszek :) 



Oprócz zawieszek zrobiłam trzy mini domki. Wyszły bardzo nieforemne, ale nie przeszkadza mi to ;)


A tak zawieszki prezentują się na choince.


 

2 komentarze:

  1. Przepiękne dekoracje. :) Cieszę się, że ILOBAHIE CREATIVE Cię zainspirowało! Super :) Bardo podoba mi się czarna choineczka :) Domki...no i w zasadzie wszystko co zrobiłaś jest śliczne. Nawet podobają mi się te nierówne krawędzie - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Ja z kolei dziękuję za piękne i inspirujące miejsce w sieci, jakim jest magazyn "Ilobahie" :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...