21 maja 2017

Dobre bo polskie

Chciałam się podzielić z Wami moim najnowszym odkryciem. Dosłownie kilka dni temu wpadłam na zdjęcia z realizacji projektów studia projektowego Odwzorowanie i zachwyciłam się nimi. Przejrzałam wszystkie realizacje na ich stronie internetowej i nie zawiodłam się. Wszystkie projekty to oryginalne i spójne wnętrza. I nawet jeśli poszczególne elementy wystroju nie są w moim stylu, całość prezentuje się fantastycznie. Są to wnętrza, którymi często zachwycam się na blogach skandynawskich. A okazuje się, że takie są też na sąsiednim osiedlu - bezpretensjonalne, nie kopiujące tysiące pomysłów widziane obecnie w co drugim mieszkaniu urządzanym w klimacie skandynawskim. Sama łapię się na tym, że obejrzana po raz setny rzecz, zaczyna mi się podobać. Uniknięcie pułapki kopiowania jest sztuką. Chciałabym tak potrafić urządzić mój dom.

Poniżej zdjęcia z mieszkania na krakowskim Salwatorze. Prawda, że piękne? Zajrzyjcie na ich stronę po więcej oryginalnych projektów.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...