1 lutego 2017

Urban Jungle Interior

Tak długiej przerwy na moim blogu jeszcze nie było. Cóż, potrzebowałam tej chwili bycia offline, a teraz wracam z nowymi pomysłami i, mam nadzieję, ze zdwojoną siłą.

Na początek lutego przyda się trochę koloru i zastrzyku energii, będzie więc soczyście i zielono. Będzie o wnętrzach i nowych pomysłach na aranżacje naszego domu.
Pewnie wszyscy już wiedzą, że kolorem Roku Pantone został wybrany kolor Greenery.


Ale zanim to nastąpiło, na głównego bohatera roku 2017 przez dłuższy czas był typowany
kolor Kale.
  

I jak dla mnie, to on jest zdecydowanym faworytem jeśli chodzi o wnętrza. Idealnie się wpisuje w modny ostatnio trend miejskiej dżungli, który od jakiegoś czasu siedzi również w mojej głowie. Oczami wyobraźni wyobraźni widzę mój gabinet w nowym domu urządzony w takim stylu ;)

Na początek garść inspiracji










źródło powyższych zdjęć: https://pl.pinterest.com/

A teraz to, co mi wyszło po zebraniu razem elementów wyposażenia wnętrz, które chętnie widziałabym w swoim gabinecie. Chcę, żeby to pomieszczenie miało charakter, by można było w nim nie tylko przyjemnie pracować, ale również wygodnie odpoczywać. Co o tym sądzicie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...