8 października 2016

Pomysł na wnętrza - mała łazienka cz. 1

Na etapie budowy domu mało się nie popłakałam, gdy zobaczyłam, jak mała jest jedna z łazienek. Nic się w niej nie zmieści! - myślałam. Jednak na spokojnie przejrzałam inspiracje, zmierzyłam pomieszczenie i potrzebne meble, i się okazało, że wcale taka mała nie jest. Znaczy się jest mała ;) ale wszystko, co chcieliśmy w niej zmieścić, spokojnie się zmieści i to bez żadnych kompromisów. Po raz kolejny zrozumiałam, że najważniejsze - to dobry pomysł, wtedy nawet małe czy wydawałoby się nieustawne pomieszczenia będą wyglądały ciekawie.  

Nasza mała łazienka ma wymiary 130x300 cm i wejście znajdujące się na szerokiej ścianie. Dziś wrzucam aranżacje, które nas zainspirowały - układ, materiały, kolorystyka. W kolejnym poście pokażę szczegóły.









7 komentarzy:

  1. Trudno jest zrobić łazienkę idealnie, taką, jaką by się chciało, gdy mamy do tego przeznaczony niewielki metraż pomieszczenia. Dlatego ja w tym celu będę chciała skorzystać z e wsparcia specjalistów https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/dom . Mam nadzieję, że im się uda pomieścić jakoś zarówno wannę jak i prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać mała łazienka również może zachwycać! Moda na prysznic bez brodzika chyba coraz bardziej przybiera na sile i nic dziwnego, gdyż jest to naprawdę bardzo praktyczne rozwiązanie, a płytki, czy płyty ścienne przy takim prysznicu pozwalają stworzyć naprawdę niezwykle aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla osób poszukujących praktycznych rozwiązań do nowoczesnych łazienek, odpływy liniowe boczne stanowią doskonały wybór. Umieszczenie syfonu po boku ułatwia czyszczenie i konserwację, a także pozwala na bardziej elastyczne planowanie przestrzeni prysznicowej. Te odpływy łączą w sobie funkcjonalność z nowoczesnym designem, oferując szeroką gamę wykończeń dopasowanych do każdego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można także pomyśleć o wykorzystaniu folii elektrycznej na okna. Nie dość, że prezentuje się bardzo estetycznie to też jeśli chodzi o jej sterowanie to jest ono bardzo sprawne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...