12 sierpnia 2016

Pomysł na wnętrza - salon cz. 2

Pamiętacie ten post o pomysłach na nasz salon? Dzisiaj ciąg dalszy, czyli to, co znalazłam
w sklepach - meble pasujące na naszej koncepcji na salon. Skupię się na najważniejszych elementach, bo nie sposób omówić je wszystkie.

Chyba najważniejszą częścią salonu jest sofa. Marzy mi się piękna szara sofa, która będzie nie tylko meblem, ale też ozdobą salonu. Pewnie ostatecznie o wyborze będzie decydować wygoda. A ponieważ do tej pory nie miałam możliwości przetestowania żadnego z poniższych typów, wyboru dokonałam na podstawie designu.

Bardzo przypadły mi do gustu sofy duńskiej firmy Sofa Company mającej w swojej ofercie zarówno meble tapicerowane, jak i drewniane. Ostatnio nawet brałam udział w konkursie
z nagrodą w postaci jednej z ich sof, ale niestety nie udało mi się wygrać ;) Dobrze wiedzieć, że na stronie internetowej firmy można zamówić darmowe próbniki tkanin (co też uczyniłam). Fajną opcją jest też możliwość zaprojektowania własnego meblu - wybrania modelu, dopasowania tapicerki i nóg. Showroom firmy znajduje się w Sopocie.


123456

Czarna industrialna lampa podłogowa poza oczywistą funkcją nada wnętrzu charakteru i pazura. Im większa, tym lepsza. Oto moje typy.

123456

Fotel musi być duży, wygodny, koniecznie szary i na drewnianych nogach. Wybór jest naprawdę spory i myślę, że każdy znajdzie obecnie na rynku coś dla siebie. Mnie osobiście bardzo przypadł do gusty model Junior (numer 6) z polskiej manufaktury Meble Perfect produkującej meble tapicerowane. Fajny materiał obiciowy (w składzie 40% wełny), jest też możliwość dopasowania koloru tapicerki i nóg. Brzmi świetnie! Podoba mi się taka personalizacja.

1\ 2\ 3456

Jeśli chodzi o stoliki kawowe, wybór nie jest już tak jednoznaczny. Podobają mi się różne typy i chyba wszystkie poniższe propozycje będą dobrze prezentować się w naszym domu.
Na razie skłaniam się ku stolikowi z drewnianym blatem i metalowymi nogami (numer 3), który nada wnętrzu nieco industrialnego charakteru.

1/ 23456

Ważną częścią wyposażenia wnętrz są dodatki. Dzięki nim możemy zmienić nieco charakter pomieszczenia i z pewnością uczynić je bardziej atrakcyjnym.
Dodatki w stylu skandynawskim dostępne są na rynku polskim od ręki. W ostatnich latach sklepy oferujące piękne rzeczy z północy powstają jak grzyby po deszczu. Mamy więc w czym wybierać :) Powiem tylko, że zazwyczaj kupuję rzeczy na wyprzedażach czy sezonowych obniżkach cen. Można wtedy zaoszczędzić nawet do 30%. Warto więc mieć coś na oku i regularnie sprawdzać, czy wybrany produkt nie jest właśnie przeceniony. Fajne rzeczy można też znaleźć w takich tanich sklepach jak Jysk czy Pepco. Lustro w metalowej ramie na sznurku (numer 3) upolowałam kiedyś w Pepco za całe 29,90 zł! Będzie idealnie pasowało do naszych wnętrz.
\
1/ 23456789101112

Jak Wam się podobają moje propozycje? Myślicie, że dobrze będzie wszystko grało ze sobą?

Na koniec mam jeszcze do Was ogromną prośbę! Na tapecie mamy temat - panele. Wiem, temat rzeka, więc nawet nie rozpisuję się o naszych poszukiwaniach. Napiszę tylko, że spodobały nam się panele firmy Kronopol o grubości 10 mm, klasa ścieralności AC4, z V-fugą. Może miałyście lub ktoś z Waszych znajomych miał takie panele? Jak się użytkują? A może możecie polecić z własnego doświadczenia inną sprawdzoną firmę produkującą panele? Chcemy wyłożyć cały dół - otwarte pomieszczenie z kuchnią, jadalnią i salonem panelami, więc zależy nam na dobrej jakości, ale też cenach nie z kosmosu. Będę wdzięczna za każdy komentarz!

1 komentarz:

  1. Ja swoje meble zamawiałam stąd: website i po roku mogę powiedzieć, że to była świetna decyzja, meble dalej wyglądają jak nowe :) Muszę pomyśleć nad takim fotelem, od dawna o nim marzę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...