15 listopada 2014

Isak Cups

Czy już kiedyś wspominałam, że uwielbiam buszować w TK Maxxie? Ten sklep jest niesamowity! Tam naprawdę można znaleźć prawdziwe perełki za grosze. I tyczy się to wszystkich działów. Mnie zajęło chwilę, by nauczyć się, że w tym sklepie trzeba obejrzeć każdy wieszak, przejść każdy zakamarek i wziąć do ręki masę przedmiotów, żeby znaleźć coś ciekawego. Zatem do TK Maxxu wchodzi się wtedy, kiedy ma się czas. Inaczej nie ma sensu, bo raczej nic ciekawego się nie znajdzie. Tak wynika z mojego doświadczenia :)


Całkiem niedawno, spędzając godziny (ok, może trochę przesadzam ;)) w tym sklepie, natrafiłam na przepiękny zestaw kubeczków z dębowymi wieczkami skandynawskiej marki ISAK. Już wcześniej spotkałam się z wzornictwem marki, więc od razu skojarzyłam, co to za projekt. I mimo, że generalnie stylistyka ta nie nie do końca trafia w mój styl, absolutnie nie można odmówić jej uroku!

Marka ISAK założona została przez skandynawską ilustratorkę i projektanta graficznego Sandrę Isaksson. W ofercie sklepu dostępne są designerskie naczynia, akcesoria do domu i pomysły na prezenty. Wyróżniają się one pięknym wykończeniem oraz mocnymi kolorami, które powstały z inspiracji podróżniczych oraz obserwacji pór roku w szwedzkich lasach i nad bezkresnymi wodami tej mroźnej krainy. Marka znana jest z troski o środowisko: opakowania są biodegradowalne, nadają się do ponownego wykorzystania, druk wykonuje się na papierze z surowców wtórnych, farbami pochodzenia roślinnego.

source: http://www.isak.co.uk/

Za pierwszym razem, będąc w sklepie, tylko wymacałam kubeczki i odstawiłam na półkę. Jednak cały czas chodziły mi po głowie. Jakież było moje zdziwienie, gdy kilka tygodni później znalazłam je na tej samej półce i to w cenie obniżonej po raz kolejny! Po prostu nie mogłam nie zabrać ich ze sobą do domu ;) A wiecie, ile dałam za ten piękny projekt? Śmieszne 15 zł :)
I jak tu nie lubić TK Maxxa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...