4 stycznia 2014

One Little Word 2014

W tym roku po raz drugi wybierałam moje słowo na 2014 rok. W ubiegłym roku był to "optymizm", a moim postanowieniem było nauczyć się pozytywnego myślenia, dostrzegania pięknych momentów każdego dnia, nawet wtedy, gdy coś nam nie wychodzi. I muszę przyznać, że mając cały czas to słowo przewodnie w głowie, zmieniłam moje nastawienie i podejście do wszystkiego, co mnie otacza :) Podsumowując ubiegły rok, mogłam z ręką na sercu przyznać, że był dla mnie bardzo dobry i wyjątkowy! A tworzyły go tak naprawdę małe codzienne piękne chwile.

Autorką projektu One Little Word jest Ali Edwards, koniecznie zajrzyjcie na jej bloga, być może zainspiruje również Was do wybrania swojego słowa na ten rok.


Zastanawiając się nad wyborem słowa na rok 2014, myślałam o pięknych rzeczach, które wydarzyły się w ubiegłym roku zarówno w moim życiu osobistym, jak i zawodowym. I w ten prosty sposób wpadłam na słowo DZIAŁANIE. Jest ono logiczną kontynuacją tego, co już się wydarzyło i motywacją do osiągnięcia jeszcze więcej :)

Czy wybraliście już swoje słowa na ten rok? Nigdy nie jest na to za późno ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...