19 października 2013

Fall mood

Miałam długą przerwę w tworzeniu scrapów. Bardzo długą! Przez ostatnie miesiące skupiłam się na Project Life, który bardzo mnie wciągnął, i jakoś nie miałam ochoty na nic innego. Widocznie ta przerwa była mi potrzebna. Teraz czuję, że zatęskniłam za layoutami i mam wielką ochotę tworzyć kolejne :)
Dziś chciałam pokazać scrap, który bardzo oddaje jesienny nastrój. Zdjęcie jest upamiętnieniem powitania września wrzosem i białym winem - czy może być coś lepszego?! W pracy użyłam kolorów, które kojarzą mi się z jesienią i którymi się obecnie otaczam: szarość, granat, zieleń, burgund dopełnione podstawowymi kolorami - bielą, czernią i beżem. W tych kolorach widzę tegoroczną jesień, te kolory lubię.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...